KAMP VOLEYBOL, ADANA YILDIZ KIZLAR 1. LİGİ'NDE ŞAMPİYON OLDU
Adana Yıldız Kızlar 1. Ligi'nde şampiyonluk ipini Kamp Voleybol göğüsledi.

Serinevler Spor Salonu'nda oynanan final niteliğindeki karşılaşmada Karataş Belediyespor'u 3-0 mağlup eden Kamp Voleybol, sezonu zirvede tamamlayarak Adana şampiyonu oldu.
Karşılaşmanın ilk seti büyük çekişmeye sahne olurken, Kamp Voleybol bu bölümü 25-21 kazanarak öne geçti. İlk sette rakibine direnç gösteren Karataş Belediyespor, ikinci ve üçüncü setlerde ise istediği oyunu sahaya yansıtamadı. Kamp Voleybol, ikinci seti 25-16, üçüncü seti ise 25-12 kazanarak mücadeleden 3-0 galip ayrıldı ve şampiyonluk kupasının sahibi oldu.

Ligi, Şehit Mehmet Oruç Spor Lisesi ikinci, Karataş Belediyespor üçüncü, Kurttepe MTAL ise dördüncü sırada tamamladı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları düzenlenen törenle takdim edildi. Kurttepe MTAL'in kupasını Gözlemci Selçuk Akkoç verdi.
Karşılaşmayı Karataş Belediye Başkanı Bedrettin Karataş da tribünden takip etti. Maçın ardından Karataş Belediyesporlu sporculara madalya ve kupalarını Belediye Başkanı Bedrettin Karataş verdi. Şehit Mehmet Oruç Spor Lisesi'nin ödüllerini Voleybol İl Temsilcisi Kadir Girente takdim ederken, şampiyon Kamp Voleybol'un kupa ve madalyaları ise Adana Gençlik ve Spor Şube Müdürü Süleyman Özden tarafından verildi.







